جراحي زيبايي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 37
افراد آنلاین : 1
همه : 9849
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چقدر از هدف هاي شما از جراحي بيني قابل دستيابي است؟

 

نتيجه نهايي جراحي بيني ممكن است يك سال  بعد به طور كامل معلوم شود. اما حتي نتايج اوليه هم ممكن است مايه رضايت  خاطر زياد افراد شود كه به دنبال ايجاد هارموني در صورت خود يا اصلاح بيني برجسته يا نا متناسب با باقي اجزاي صورت خود بودند.

نتايج جراحي پلاستيك بيني دائمي است، هر چند با بالا رفتن سن برخي از افراد، ممكن است ظاهر  بيني آنها تغيير كند، از جمله تغييرات در غضروف و پايين افتادن نوك بيني.

در نظر داشته باشيد كه، اين بيني شما است، انتظار نداشته باشيد كه عكس بيني اي را كه خوشتان مي آيد براي جراح پلاستيك بياوريد و با جراحي بيني يكي مثل همين برايتان درست كند. ترتيب تمامي اجزاي صورت با هم - و نه بيني  به تنهايي - است كه چهره شما را مي‌سازند. حتي اگر بيمه شما را عينا شبيه  بيني عكس هم بكند باز شما شكل صاحب ان عكس نخواهيد شد.

 اغلب وقت ها  ساختمان بيني و بافت هاي نرم آن به گونه اي است كه اجازه نمي‌دهد بيني شما  را به شكلي كه ممكن است دوست داشته باشيد در آورند خلاصه اين كه نمي‌شود  اين بيني را برايتان آفريد پس بايد صراحتا با جراح پلاستيك تان صحبت كنيد و بفهميد كه چه نتايجي را مي‌توان به دست آورد و كدام ها هم قابل حصول نيستند.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۲:۲۳ ] [ جراح زيبايي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب