جراحي زيبايي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 97
افراد آنلاین : 1
همه : 9295
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

آيا عمل فرم دهي به بدن  ( پيكر تراشي )   جاي كاهش وزن و ورزش را مي‌گيرد؟

 

 روش هاي فرم دهي به بدن  ( پيكر تراشي )   ممكن است اندازه اندام هاي بيروني بدن را كاهش دهد، اما مقصود از آنها اين نيست كه جاي كاهش وزن را بگيرد. تنها دليل اينكه  با عمل فرم دهي به بدن ممكن است وزن تان كاهش بيابد اين است كه در برخي از روشهاي فرم دهي بافت از بدن خارج مي شود و در نتيجه مقداري از وزن كاهش مي يابد.

 افراد چاق، ناسالم، يا آنها كه عادت به تغذيه سالم و ورزش ندارد نبايد راه‌حل را در عمل فرم دهي به بدن ( پيكر تراشي )  جستجو كنند. براي اينكه عمل فرم دهي و پيكرتراشي به بدن بي خطر و موثر باشد، بايد در وضعيت جسماني خوبي باشيد. اگر وزنتان ناپايدار است و اهل اين نيست كه به طور پيوسته  وزن خود را ثابت و بدن خود را در حالت ورزيده نگه داريد، تغيير شكل بدنت با جراحي هيچ فايده‌اي ندارد. علاوه بر اين اگر چاق هستيد يا ناسالم، ممكن است دوران بهبودي پس از عملتان به درازا بكشد و در نتيجه عملتان هم رضايت‌بخش نباشد.

و اگر عادات بدتان ادامه يابد هر نفعي هم كه از جراحي فرم دهي به بدن ( پيكر تراشي )  ببريد ديري به طول نخواهد انجاميد. از طرف ديگر حفظ روش زندگي سالم و فعال به پيشرفت‌هاي دراز مدت منجر مي‌شود كه فقط بالا رفتن سن و تغييرات در وزن شما از جمله بارداري  ميتواند در آن اثر بگذارد.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir

پيكر تراشي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۲:۰۶ ] [ جراح زيبايي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب