جراحي زيبايي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 48
افراد آنلاین : 2
همه : 9138
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كانديداي مناسب براي عمل ليپوساكشن (مكش چربي) چه كساني هستند؟
كانديداهاي مناسب براي عمل مكش چربي يا ليپوساكشن افرادي هستند كه سالم باشند، بدن ورزيده اي داشته باشند، اضافه وزن بيش از حد نداشته باشند يا به قصد كاهش وزن خود درصدد عمل مكش چربي بر نيامده باشند. چون اين عمل نوعا بر روي مردان و زنان بزرگسال صورت مي گيرد ( هر چند گاه هم افرادي در سنين پاياني نوجواني به اين عمل متوسل ميشوند ) بيماراني كه اين عمل را انجام ميدهند بايد از نظر عاطفي و جسماني سلامت باشند اما ذخاير چربي موضعي مفرط موجب ناراحتي آنها باشد.

علاوه بر اين همينطور كه بيشتر گفتيم ، كانديداي ليپوساكشن بايد پوست با قوام و با خاصيت ارتجاعي خوب داشته باشد. همچنين افراد مبتلا به اختلالات و عوارضي كه در التيام زخم يا خون ريزي آنها تاثير ميگذارد مثل بيماري قند، كم خوني، ادم و لخته هاي خوني، كانديداهاي مناسبي احتمالا نيستند. افرادي كه داروهاي رقيق كننده خون همچون كومادين، پرزانتين يا آسپرين مصرف مي كنند هم ممكن است شرايط لازم براي انجام اين عمل را نداشته باشند، مگر اينكه پزشك معالج آنها به طور مشخص بگويد كه مي‌توانند با خاطر آسوده در طي يك دوره دوره زماني پيش و پس از جراحي اين مصرف اين داروها را متوقف كنند.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir
http://www.jarahezibai.ir/fa/انواع-ديگر-جراحي-زيبايي/پيكرتراشي
http://www.jarahezibai.ir/fa/جراحي-شكم/ليپوساكشن


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۵:۱۶ ] [ جراح زيبايي ]

جراحي پيكرتراشي يا ليپوساكشن خود را به چه كسي بسپاريم؟

لازم است بدانيد هيچ راه قانوني براي كنترل كساني كه عمل ليپوساكشن (مكش چربي) را انجام ميدهند وجود ندارد. علاوه بر اين، تجهيزات مكش چربي مورد تاييد اداره غذا و داروي آمريكا ممكن است به هر پزشك داراي پروانه كار فروخته شود، حتي اگر آن پزشك هيچگونه آموزشي در زمينه مكش چربي نديده باشد يا هيچ مدرك جراحي نداشته باشد.

بنابراين شما براي حصول نتايج خوب از پيكرتراشي و ليپوساكشن مشاوره با جراح پلاستيك داراي مجوز انجمن جراحي پلاستيك است كه دوره تكميلي عمل مكش چربي را گذرانده باشد. هر كسي كه انتخاب ميكنيد، بايد آموزش معتبر در عمل مكش چربي را چه در دوره رزيدنسي يا در تحصيلات تكميلي ديده باشد. هيچ متخصص ديگري تخصص مناسب براي انجام عمل مكش چربي به منظور پيكر تراشي و فرم دهي به بدن برخوردار نيست. جراحان پلاستيك داراي دانشنامه برد تخصصي كه آموزش هاي لازم را در زمينه عمل مكش چربي ديده باشند براي انجام اين عمل روي صورت و گردن هم مناسب هستند.
پيكرتراشي , ليپوساكشن , جراحي لاغري
براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir
http://www.jarahezibai.ir/fa/انواع-ديگر-جراحي-زيبايي/پيكرتراشي
http://www.jarahezibai.ir/fa/جراحي-شكم/ليپوساكشن


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۳:۵۱ ] [ جراح زيبايي ]

آيا با عمل ليپوساكشن (مكش چربي) ميتوان سلوليت را از بين برد؟

با عمل ليپوساكشن (مكش چربي) نمي‌توان سلوليت را از بين برد كه سبب مي شود پوسته كفل ها، باسن و ران‌هاي برخي از زنان، گلوله گلوله شود. در واقع در برخي از موارد ممكن است اين عمل به بدتر شدن سلوليت بيانجامد.

چرا؟ چون سلوليت در بالاي ذخاير چربي قرار دارد كه با مكش و تخليه مي‌شود. وقتي در اين نواحي مكش انجام ميشود يا از حجم اين نواحي كاسته مي‌شود، از دست رفتن حجم زير پوست ممكن است سبب شود كه حالت گلوله گلوله سلوليت بيشتر به چشم بيايد.


براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir
http://jarahezibai.ir/fa/جراحي-شكم/ليپوساكشن

http://jarahezibai.ir/fa/جراحي-شكم/ليپوساكشن


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۱:۲۰ ] [ جراح زيبايي ]

چقدر از هدف هاي شما از جراحي بيني قابل دستيابي است؟

 

نتيجه نهايي جراحي بيني ممكن است يك سال  بعد به طور كامل معلوم شود. اما حتي نتايج اوليه هم ممكن است مايه رضايت  خاطر زياد افراد شود كه به دنبال ايجاد هارموني در صورت خود يا اصلاح بيني برجسته يا نا متناسب با باقي اجزاي صورت خود بودند.

نتايج جراحي پلاستيك بيني دائمي است، هر چند با بالا رفتن سن برخي از افراد، ممكن است ظاهر  بيني آنها تغيير كند، از جمله تغييرات در غضروف و پايين افتادن نوك بيني.

در نظر داشته باشيد كه، اين بيني شما است، انتظار نداشته باشيد كه عكس بيني اي را كه خوشتان مي آيد براي جراح پلاستيك بياوريد و با جراحي بيني يكي مثل همين برايتان درست كند. ترتيب تمامي اجزاي صورت با هم - و نه بيني  به تنهايي - است كه چهره شما را مي‌سازند. حتي اگر بيمه شما را عينا شبيه  بيني عكس هم بكند باز شما شكل صاحب ان عكس نخواهيد شد.

 اغلب وقت ها  ساختمان بيني و بافت هاي نرم آن به گونه اي است كه اجازه نمي‌دهد بيني شما  را به شكلي كه ممكن است دوست داشته باشيد در آورند خلاصه اين كه نمي‌شود  اين بيني را برايتان آفريد پس بايد صراحتا با جراح پلاستيك تان صحبت كنيد و بفهميد كه چه نتايجي را مي‌توان به دست آورد و كدام ها هم قابل حصول نيستند.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۲:۲۳ ] [ جراح زيبايي ]

وظايف شما پس از عمل جراحي بيني 


مهم است كه پس از عمل جراحي بيني سرتان را بالا نگه داريد تا ورم و كبودي كمتر شود و مايعات بيني را فرو ندهيد. در ۴۸ ساعت اول پس از جراحي بيني موادي از بيني شما خارج خواهد شد. ممكن است غليظ و خون آلود باشد، و شايد هم لازم باشد كه پوشش پشت لب تان را زود به زود عوض كنيد تا احساس تميزي و راحتي كنيد.
احتمال دارد روز اول پس از جراحي بيني را در تخت خواب يا روي كاناپه بمانيد، اما زير سرتان بايد در تمام مدت بلند باشد و بايد فرد بزرگسال و مسئولي در ۲۴ ساعت اول پس از جراحي بيني تمام مدت در كنارتان باشد. همچنين لازم است كمي راه برويد، در حالي كه يك بزرگسال مسئول هم كنارتان هست. خم نشويد و چيز سنگين بلند نكنيد. معمولا درن ها را ظرف يك تا دو روز پس از جراحي بيني خارج مي‌كنند. ظرف يك هفته، پانسمان و گچ را هم احتمالا بر مي‌دارند، و كم كم ورم و كبودي كاهش مي‌يابد. وقتي احساس آمادگي كرديد مي توانيد فعاليت هاي روزانه را از سر بگيريد، اما تا زماني كه جراحتان اجازه نداده فعاليت بدني شديد نكنيد. هيچ فعاليتي كه در آن خطر آسيب ديدن بيني تان هست انجام ندهيد - بيني ممكن است به سادگي دوباره بشكند. ظرف شش هفته، بيشتر ورم و كبودي ها ديگر قابل روئيت نخواهد بود، مگر در نوك بيني. بايد دستكم يك سال اول پس از جراحي بيني كرم ضد آفتاب بزنيد. ساختمان بيني شما و بافت هاي نرم روي آن دست كم يك سال وقت مي‌خواهند تا در شكل نهايي خود تثبيت شوند.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۰:۳۵ ] [ جراح زيبايي ]

آنچه پس از جراحي بيني برايتان بيش مي آيد

 پس از جراحي بيني، ممكن است بيني را پانسمان كنند تا ساختمان بيني در جريان التيام سر جاي خود بماند. يا ممكن است در بيني شما درن بگذارند تا مايعات را خارج كند و مجبور باشيد آنها را فرو دهيد. وقتي استخوان‌ها را در حين عمل مي شكنند ممكن است بيني را گچ بگيرند تا در روند التيام محكم سرجايش بماند. صورت كبود و متورم مي شود، به خصوص در ناحيه زير چشم ها. ممكن است علاوه بر اينكه، در سطح بالايي دندان‌ها نيز احساس درد و ناراحتي كنيد. در چند روز اول بهتر است غذايتان آبكي باشد.

 بايد در روزهاي پس از جراحي بيني انتظار درد داشته باشيد. كمپرس هاي سرد و دارو به كنترل و كم كردن ورم و درد و ناراحتي تان كمك مي كند.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۹:۱۶ ] [ جراح زيبايي ]

نحوه عمل جراحي بيني
جراحي بيني را معمولا به صورت سرپايي در مطب، مركز جراحي، يا اتاق عمل بيمارستان انجام مي‌دهند. معمولا اين عمل با بي حسي موضعي همراه با داروهاي خواب آور وريدي يا بيهوشي عمومي انجام مي‌شود.

عمل جراحي بيني را معمولا به يكي از دو روش زير انجام مي دهند:

جراحي بيني به روش بسته كه با ديد مستقيم محدود تر و دسترسي محدودتر به ساختمان بيني برش هاي جراحي را در داخل بيني ميزنند.
جراحي بيني به روش عمل باز كه در آن قاعده بيني برش داده مي شود تا بافت نرم را بلند كنند و جراح بتواند به طور مستقل ساختمان زير آن را ببيند.
ممكن است براي كوچك يا بزرگ كردن بخش هاي گوناگون بيني، غضروف و استخوان را ببرند، بردارند، جابجا كنند، يا پيوند بزنند.

ممكن است بافت نرم را هم كم يا زياد كنند يا تغيير شكل دهند. براي برداشتن قوز بيني شما، ممكن است در حين جراحي بيني شما را بشكنند. عبارت درست ترش استئوتومي است و يا شكستن استخوان بيني در محل تعيين شده. تمامي تغييراتي كه در ساختمان بيني شما داده مي شود به عنوان بخشي از سير جراحي دقيقاً برنامه‌ريزي شده است.
براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۰:۱۱ ] [ جراح زيبايي ]

آيا هزينه عمل جراحي بيني تحت پوشش بيمه قرار مي‌گيرد؟

وقتي جراحي بيني براي بهبود كاركرد تنفسي آن باشد، گرفتن تاييديه پيش از عمل از بيمه گر در مورد پوشش‌ هزينه ها لازم است. جراحي ترميم بيني نيز ممكن است به منظور بازگرداندن ظاهري طبيعي تر به بيني ناقص شده بر اثر بيماري، تروما، يا نقص مادرزادي انجام ‌شود. مطب جراح به شما كمك مي‌كند اسناد لازم را براي ارائه به بيمه گر و دريافت تاييديه پيش از جراحي تهيه كنيد. هر جراحي ترميمي بيني مستلزم معاينه دقيق، اسناد مربوطه، و روند جراحي مشخصي است تا بتوان از پوشش بيمه استفاده كرد.

وقتي رينوپلاستي صرفا براي بهتر كردن ظاهر انجام شود يك عمل زيبايي است و هيچ پوشش بيمه‌اي به آن تعلق نمي گيرد. در مواردي رينوپلاستي براي بهتر كردن ظاهر همزمان با جراحي بيني براي رفع مشكل تنفسي انجام شود، ممكن است بيمه آن بخشي از هزينه جراحي، بيهوشي و ساير هزينه‌هايي را كه مشخصاً براي بخش ترميمي جراحي صرف شده است را تحت پوشش قرار دهد. در اين موارد هم بايد تأييديه را قبل از عمل از بيمه گر گرفت.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir

جراحي بيني


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۵۰:۳۱ ] [ جراح زيبايي ]

آيا عمل فرم دهي به بدن  ( پيكر تراشي )   جاي كاهش وزن و ورزش را مي‌گيرد؟

 

 روش هاي فرم دهي به بدن  ( پيكر تراشي )   ممكن است اندازه اندام هاي بيروني بدن را كاهش دهد، اما مقصود از آنها اين نيست كه جاي كاهش وزن را بگيرد. تنها دليل اينكه  با عمل فرم دهي به بدن ممكن است وزن تان كاهش بيابد اين است كه در برخي از روشهاي فرم دهي بافت از بدن خارج مي شود و در نتيجه مقداري از وزن كاهش مي يابد.

 افراد چاق، ناسالم، يا آنها كه عادت به تغذيه سالم و ورزش ندارد نبايد راه‌حل را در عمل فرم دهي به بدن ( پيكر تراشي )  جستجو كنند. براي اينكه عمل فرم دهي و پيكرتراشي به بدن بي خطر و موثر باشد، بايد در وضعيت جسماني خوبي باشيد. اگر وزنتان ناپايدار است و اهل اين نيست كه به طور پيوسته  وزن خود را ثابت و بدن خود را در حالت ورزيده نگه داريد، تغيير شكل بدنت با جراحي هيچ فايده‌اي ندارد. علاوه بر اين اگر چاق هستيد يا ناسالم، ممكن است دوران بهبودي پس از عملتان به درازا بكشد و در نتيجه عملتان هم رضايت‌بخش نباشد.

و اگر عادات بدتان ادامه يابد هر نفعي هم كه از جراحي فرم دهي به بدن ( پيكر تراشي )  ببريد ديري به طول نخواهد انجاميد. از طرف ديگر حفظ روش زندگي سالم و فعال به پيشرفت‌هاي دراز مدت منجر مي‌شود كه فقط بالا رفتن سن و تغييرات در وزن شما از جمله بارداري  ميتواند در آن اثر بگذارد.

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir

پيكر تراشي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۲:۰۶ ] [ جراح زيبايي ]

انواع روش هاي فرم دهي به بدن ( پيكر تراشي )  

در اين وب سايت فقط روش هاي فرم دهي پيكر تراشي شناخته شده اي كه در دوران رزيدنتي فلوشيپ و دوره هاي تكميلي آموزش پزشكي آموخته مي شود مورد بحث قرار مي گيرد.

  • ليپوساكشن يا مكش چربي : براي خارج كردن چربي با استفاده از تكنيك تورمي يا با كمك اولتراسوند
  • درمان بافت اضافي سينه ( پستان ) مردان
  • كوچك كردن شكم براي بهبود شكل شكم و تغيير وضعيت عضلات شكم يا ترميم آنها
  • كشيدن پوست بدن، براي كاهش پوست بافت ها و چربي اضافي بدن و بستن با بافت هاي باقيمانده
  • جراحي پلاستيك بازو براي تغيير شكل بازو هاي آويزان و شل
  • برجسته‌سازي كه در آن با استفاده از پروتز يا چربي انحنا، خطوط و اندازه كفلها، ساق و ران ها را افزايش مي يابد.
  • تركيبي از روش هاي بالا براي اصلاح ظاهر بدن، به ويژه پس از كاهش شديد وزن

براي كسب اطلاعات كامل تر به وب سايت ما مراجعه نماييد
http://jarahezibai.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۱:۲۵ ] [ جراح زيبايي ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب